دوره‌ طراحی

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری – فصل اول

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری

[vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_column_text]این کتاب در حوزه طراحی تجربه کاربری می باشد که می تواند به عنوان اصل پایه برای شروع کار مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به تخصصی شدن روز افزون کسب و کارهای نوپا و به خصوص کشورمان، افزایش کیفیت محصولات در دنیای دیجیتال از اهمیت بسزایی برخوردار شده است.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_image_element image=”10967″ alignment=”center” preloader=”” css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]یکی از نیازمندی‎های هر کسب و کاری در حوزه دیجیتال، داشتن وبسایت و یا نرم افزار موبایل می‎باشد که از لحاظ کمی و کیفی در دنیای این روزها چیز عجیبی نیست. اما نبود دانش تخصصی و تجربی در این حوزه از معضلات اصلی کشورمان می‎باشد. از این رو سعی کردیم با ترجمه این کتاب قدمی بسیار کوچک را در این زمینه برداریم.

مطمئناً برخی کلمات و اصلاحات معادل مناسب در فارسی ندارند و توصیه می‎شود از همان لغات لاتین استفاده شود اما بنابر متفاوت بودن محدوده سنی و دانشی افراد، سعی بر آن شده تا موضوع برای همه کاملاً قابل لمس و درک باشد. کتاب پیش رو تنها فصل اول این کتاب می‎باشد و در آینده فصول بعدی نیز با همین کیفیت به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

در انتها نیز جا دارد از کسانی که با نظراتشان ما را یاری کردند و به افزایش سطح کیفی این کتاب افزودند تشکر کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_message_box style=”style_default” type=”informational” radius=”6″ show_icon=”yes” show_dismiss=”yes” css_animation=”” icon=””]جهت خرید کتاب می‌توانید به آکادمی دوسنت مراجعه نمایید.[/vc_message_box][/vc_column][/vc_row]

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search