دوره‌ طراحی

۱۰ پلتفرم برتر یادگیری UI/UX

پلتفرم UI/UX

محل هایی که برای یادگیری و بالاتر بردن مهارت های UI/UX خود باید به آنها مراجعه کنید.

در صنعت همواره در حال تغییر و سیال تجربه کاربری و رابط کاربری، مهم نیست که شما تازه شروع به کار کرده اید یا اینکه در حال حاضر طراح حرفه ای هستید، همراه شدن با سرعت این صنعت و یادگیری مستمر بسیار حیاتی و مهم است.

همانطور که گفته شد در زیر لیستی از ۱۰ مکان برتر برای یادگیری و تکمیل کردن مهارت های UI/UX آورده شده است.

Umedy
پلتفرم Umedy برای طراحان

Udemy بیش از ۳۰ میلیون دانشجو و ۵۰هزار آموزگار دارد که دروس را به بیش از ۶۰ زبان آموزش می دهند. تا کنون بیش از ۲۴۵ میلیون ثبت نام برای کلاس هایش صورت گرفته است. دانشجویان و آموزگاران از بیش از ۱۹۰ کشور دنیا آمده اند و ۳/۲ دانش آموزان در خارج از آمریکا زندگی می کنند.

Udemy همچنین دارای ۴هزار مشتری سرمایه گذار است و ۸۰ درصد از ۱۰۰ شرکت آینده از Udemy  برای آموزش کارکنان (Udemy for Business)استفاده می کنند.  دانشجویان معمولا کلاس ها را به عنوان وسیله ای برای بالا بردن مهارت های کاری خود استفاده می کنند. برخی از دروس مدرک تکنیکی معتبر ارائه می کنند.Udemy تلاش ویژه ای برای جذب دانشجویان حقوقی (مانند شرکت ها) که به دنبال ایجاد دروسی برای آموزش کارکنان شرکتشان هستند انجام داده است.

Coursera Platform
پلتفرم برتر برای طراحان

هر درس در Coursera توسط بهترین استادان دانشگاه ها و شرکت های با رتبه جهانی تدریس می شود، بنابراین شما می توانید در هر زمان و هر مکان چیزهای جدیدی را یاد بگیرید. هزاران درس رایگان به شما امکان دسترسی به درخواست ویدئوهای سخنرانی، تمرین های داخل خانه و گروه های مجازی(فروم) بحث و تبادل نظررا می دهد. دروسی که برای دریافت آنها باید پول پرداخت شود سوالات و پروژه های بیشتری را به همراه مدرک قابل ارائه پس از اتمام درس در اختیار شما قرار می دهد.

Lynda platform
پلتفرم Lynda

نرم افزار، خلاقیت و مهارت های کسب و کار را برای رسیدن به هدف های شخصی و حرفه ای یاد بگیرید. همین امروز ملحق شوید تا به هزاران درس دسترسی داشته باشید.

Linkedin
پلتفرم Linkedin

Linkedin Learning یک وب سایت آمریکایی است که ویدئوهای درسی که توسط متخصصین صنعت نرم افزار، خلاقیت و مهارت های کسب و کار آموزش داده شده را ارائه می دهد. این سایت یک وب سایت فرعی از Linkedin است. در سال ۱۹۹۵ توسط Lynda Weinman به عنوان Lynda.com تاسیس شد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ توسط Linkedin  خریداری شد.

designerup
پلتفرم designup

هدف مدرسه DesignerUp این است که طراحان UI/UX متفکر بیشتری که بهتر با مهارت های نرم و سخت تجهیز شده اند پرورش دهد تا نیازهای مشاغلی که محصولات دنیای دیجیتال را تولید می کنند را برآورده کند. به وسیله محصولات آنلاین ما از جمله وبینارهای زنده، فیلم های آموزشی، پادکست و دروس کامل کارشناسی ارشد طراحی محصول، تحصیلات طراحی باکیفیت را برای طراحان مشتاق سراسر جهان، قابل دسترس تر و قابل تهیه می کنیم.

Quora platform
پلتفرم Quora

ماموریت Quora به اشتراک گذاری و پرورش علم جهان است. مقدار عظیمی از دانش که ممکن است در اختیار بسیاری از افراد قرار گیرد هم اکنون تنها در اختیار تعداد کمی است-یا در ذهن افراد نگهداری می شود یا تنها برای گروه محدودی قابل دسترسی است. ما می خواهیم افرادی که دارای اطلاعات هستند را با کسانی که به آن دانش نیاز دارند مرتبط سازیم، تا انسان های دارای دیدگاه های مختلف را در کنار هم جمع کنیم و آنها بتوانند یکدیگر را بهتر بفهمند و به یکدیگر در به اشتراک گذاری دانششان برای سود رساندن به بقیه جهان، کمک کنند.

Stack Exchange یک شبکه از ۱۷۴ جامعه است که توسط متخصصین و مشتاقانی که به یک موضوع خاص علاقه دارند ساخته و راه اندازی شده است. ما کتابخانه های با کیفیتی از سوالات و جواب ها با تمرکز بر روی هر مکان جامعه متخصصین ساخته ایم.

StackExchange
پلتفرم StackExchange

Stack Exchange یک شبکه از ۱۷۴ جامعه است که توسط متخصصین و مشتاقانی که به یک موضوع خاص علاقه دارند ساخته و راه اندازی شده است. ما کتابخانه های با کیفیتی از سوالات و جواب ها با تمرکز بر روی هر مکان جامعه متخصصین ساخته ایم.

Medium platform
پلتفرم Medium

Medium به مغز و اندیشه روشنفکر ترین نویسندگان، متفکرین و داستان نویسان جهان برای ارئه دادن هوشمندانه ترین راه ها بر روی موضوعات مرتبط، ضربه می زند. بنابراین به هرچیزی که علاقه داشته باشید همیشه می توانید اندیشه های تازه و دیدگاه های ناب را بیابید.

Reddit platform
پلتفرم Reddit

Reddit خانه هزاران جامعه، مکالمات بی پایان و ارتباطات معتبر انسانی است. در اینجا شما می توانید به گروه ها(جامعه ها) بپیوندید، سوال مطرح کنید و با بقیه افراد جامعه طراحی ارتباط برقرار کنید.

Youtube
پلتفرم YouTube

و طبیعتا، Youtube نیازی به معرفی ندارد. روزانه همه افراد برای دیدن اخبار، گوش کردن به موسیقی و یا حتی دیدن فیلم و برنامه های تلویزنی از آن استفاده می کنند. ولی در کنار محتوای سرگرم کننده، Youtube محتواهای آموزشی زیادی نیز دارد. و طراحی UI/UX استثنا نیست. می توانید ویدئوهای آموزشی از ابتدایی ترین مفاهیم تا تبدیل شما به یک متخصص در این موضوع را پیدا کنید.

ممنون برای وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید!

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search