دوره‌ طراحی

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری – فصل چهارم

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری

[vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_column_text]فصل چهارم آماده دریافت می‌باشد. در ادامه قسمت هایی از این فصل را می‌توانید مشاهده کنید.

تا اینجا شما چند روش اصلی تجربه کاربری را در سازمان فعلی خود انجام داده‌اید و تا حد زیادی آموخته‌اید و حالا می‌خواهید شغل خود را در این زمینه راه اندازی کنید. شاید حتی یک یا دو دوره کارورزی را گذرانده‌اید و به چند سازمان حرفه‌ای تجربه کاربری ملحق شده‌اید. حتی شاید چند پیشنهاد برای کار تمام وقت در چند سازمان دریافت کرده‌اید.

گاهی اوقات به دلایل مختلفی، بهترین گزینه قطع همکاری با تشکیلات خود و درخواست کار دادن به سازمان‌های جدید خواهد بود. برای انجام چنین کاری به دو چیز نیاز دارید:
یک مجموعه از نمونه کارهایی که کرده‌اید، حتی اگر آنها بطور گسترده‌ای مبتنی بر موقعیت‌های طراحی فرضی باشند. و همچنین انرژی و زمانی که شما صرف انجام “تست طراحی” می¬کنید، که در واقع مکانیزم اصلی شرکت‌ها برای استخدام در زمینه تجربه کاربری است.

همچنین شما باید خود را برای تست‌های زمان‌بندی شده آماده کنید که در آن یک مسئله به شما داده می¬شود و باید طوری آن را حل کنید تا رضایت مدیر استخدام جلب شود.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_image_element image=”10967″ alignment=”center” preloader=”” css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]برای تمرین دادن به خودم، به دنبال مسائل طراحی می‌گردم (مثلا بازطراحی فرآیند بررسی در یک سایت پربازید مثل Overstock یا Ebay برای بهبود نرخ تبدیل)، سپس از یک پلتفرم طراحی مشارکتی مثل UXPin برای ایجاد تعدادی نمونه اولیه با درستی احتمالی برای رویه جدید استفاده می‌کنم.
محدوده زمانی ۲۰ دقیقه را درنظر می‌گیرم، سپس بلند بلند افکار پشت نمونه اولیه را توضیح می‌دهم. اگر شما دوستانی دارید که در زمینه تجربه کاربری کار می‌کنند از آنها بخواهید که نقش مدیر استخدام را بازی کنند و از آنها بخواهید نظرات خود را بیان کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_message_box style=”style_default” type=”informational” radius=”6″ show_icon=”yes” show_dismiss=”yes” css_animation=”” icon=””]جهت خرید کتاب می‌توانید به آکادمی دوسنت مراجعه نمایید.[/vc_message_box][/vc_column][/vc_row]

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search