دوره‌ طراحی

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری – فصل سوم

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری

[vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_column_text]برای پیشرفت به عنوان یک طراح تجربه کاربری، شما دوباره نیاز دارید که غرور خود را کنار بگذارید و به دیگران تکیه کنید.

نه تنها شما تمرین بیشتری می‌کنید و مهارت‌های خود را افزایش می‌دهید، بلکه شبکه خود را می‌سازید. همانطور که پاتریک نیمن مدیر تجربه کاربری در وبلاگ خود می‌گوید، بهترین کارها برای تجربه کاربری از طریق گفتار پیدا می‌شوند.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_image_element image=”10967″ alignment=”center” preloader=”” css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]در این فصل، سه تاکتیک مهم را توضیح می‌دهیم که می‌تواند به هر فردی برای بهبود مجموعه مهارتهایش کمک کند.
در فصل اول، در مورد فرآیندهای فکری که هر طراح تازه کار تجربه کاری باید آن­ها را تصحیح کند صحبت کردیم. و در فصل دوم توضیح دادیم که چگونه آن فرآیندهای فکری، خودشان را در قالب وظایف تجربه کاربری و اقلام قابل تحویل آشکار می‎سازند.

حال در این فصل درباره چگونه پیشرفت کردن در حوزه تجربه کاربری خواهیم پرداخت.

مطمئناً برخی کلمات و اصلاحات معادل مناسب در فارسی ندارند و توصیه می‎شود از همان لغات لاتین استفاده شود اما بنابر متفاوت بودن محدوده سنی و دانشی افراد، سعی بر آن شده تا موضوع برای همه کاملاً قابل لمس و درک باشد. کتاب پیش‌رو فصل سوم این کتاب می‎باشد و در آینده فصول بعدی نیز با همین کیفیت به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

در انتها نیز جا دارد از کسانی که با نظراتشان ما را یاری کردند و به افزایش سطح کیفی این کتاب افزودند تشکر کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_message_box style=”style_default” type=”informational” radius=”6″ show_icon=”yes” show_dismiss=”yes” css_animation=”” icon=””]جهت خرید کتاب می‌توانید به آکادمی دوسنت مراجعه نمایید.[/vc_message_box][/vc_column][/vc_row]

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search