دوره‌ طراحی

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری – فصل دوم

دانلود رایگان کتاب طراحی تجربه کاربری

[vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_column_text]با توجه به تخصصی شدن روز افزون کسب و کارهای نوپا و به خصوص کشورمان، افزایش کیفیت محصولات در دنیای دیجیتال از اهمیت بسزایی برخوردار شده است.

یکی از نیازمندی‎های هر کسب و کاری در حوزه دیجیتال، داشتن وبسایت و یا نرم افزار موبایل می‎باشد که از لحاظ کمی و کیفی در دنیای این روزها چیز عجیبی نیست. اما نبود دانش تخصصی و تجربی در این حوزه از معضلات اصلی کشورمان می‎باشد. از این رو سعی کردیم با ترجمه این کتاب قدمی بسیار کوچک را در این زمینه برداریم.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_image_element image=”10967″ alignment=”center” preloader=”” css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]از آن جایی که تجربه کاربری رشته نوظهری است، به دست آوردن تجربه کاری قابل ملاحظه در آن می­تواند دشوار باشد، مخصوصاً هنگامی که تازه شروع به کار کرده‎اید.

در فصل اول، در مورد فرآیندهای فکری که هر طراح تازه کار تجربه کاری باید آن­ها را تصحیح کند صحبت کردیم. اکنون توضیح می دهیم که چگونه آن فرآیندهای فکری، خودشان را در قالب وظایف تجربه کاربری و اقلام قابل تحویل آشکار می‎سازند.

این کتاب در حوزه طراحی تجربه کاربری می باشد که می تواند به عنوان اصل پایه برای شروع کار مورد استفاده قرار گیرد.

مطمئناً برخی کلمات و اصلاحات معادل مناسب در فارسی ندارند و توصیه می‎شود از همان لغات لاتین استفاده شود اما بنابر متفاوت بودن محدوده سنی و دانشی افراد، سعی بر آن شده تا موضوع برای همه کاملاً قابل لمس و درک باشد. کتاب پیش رو تنها فصل اول این کتاب می‎باشد و در آینده فصول بعدی نیز با همین کیفیت به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

در انتها نیز جا دارد از کسانی که با نظراتشان ما را یاری کردند و به افزایش سطح کیفی این کتاب افزودند تشکر کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_message_box style=”style_default” type=”informational” radius=”6″ show_icon=”yes” show_dismiss=”yes” css_animation=”” icon=””]جهت خرید کتاب می‌توانید به آکادمی دوسنت مراجعه نمایید.[/vc_message_box][/vc_column][/vc_row]

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search