دوره‌ طراحی

رزومه طراحی UX قوی چگونه نوشته می‌شود؟

از این نکات برای تقویت رزومه طراحی UX خود استفاده کنید تا افراد جذب کننده را تحت تأثیر قرار دهید و از ارسال رزومه به مصاحبه بروید.

این پست توسط Pathrise ارائه شده است:

 یک برنامه مشاوره آنلاین که با دانشجویان و متخصصان در هر جز جستجوی کار آنها کار می کند. Pathrise از طریق کارگاه های آموزشی و مشاوره ۱ به ۱ به ۵۰۰+ نفر کمک کرده است که در فن آوری شغل های خوبی کسب کنند.

در Pathrise ، ما با طراحان UX در مورد هر یک از مولفه های جستجوی شغل آنها کار می کنیم تا در نهایت آنها بتوانند کارهای بزرگی را در فناوری به دست آورند. بسیاری از افراد در برنامه ما به تازگی از دانشگاه یا یک بوت کمپ آنلاین فارغ التحصیل شده اند ، مانند آکادمی UX Designlab ، و آنها به دنبال بهینه سازی رزومه طراحی UX خود هستند تا بتوانند نقاط قوت خود را نشان دهند.

اگر در حال اتمام برنامه ای هستید و می خواهید یک رزومه طراحی UX قوی ایجاد کنید ، باید نحوه اولویت بندی پروژه ها را بدانید. از آنجا که به احتمال زیاد در این زمینه تازه وارد هستید ، احتمالاً می خواهید تمام پروژه هایی را که انجام داده اید در آن بگنجانید. این یک روش خوب برای نشان دادن وسعت تجربه شما است ، که زمانی مفید است که کارمندان استخدام و مدیران استخدام رزومه شما را بررسی می کنند. اما ، شما باید تأکید ویژه ای بر پروژه هایی داشته باشید که خارج از برنامه خود انجام داده اید.

ما این را توصیه می کنیم زیرا به شما کمک می کند تا از سایر همسالان خود که در دوره های خود همان پروژه ها را انجام داده اند متمایز شوید. همچنین ابتکار عمل و علاقه به طراحی UX را نشان می دهد. این‌ها راه‌هایی جهت بهبود رزومه طراحی UX شما هستند.

شما می توانید پروژه های جانبی را با دوستان خود ، مشاغل آزاد را با شرکت ها از طریق Upwork یا Dribbble پیدا کنید ، یا با سازمان های غیر انتفاعی تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید برای آنها کار طراحی حرفه ای انجام دهید. وقتی درمورد کارهایی که انجام داده اید می نویسید ، اظهارات شما باید شامل بیانیه های تأثیر و کمیت باشد تا بتوانند تا آنجا که ممکن است قوی باشند.

بسیاری از افراد بیانیه های ناراحت کننده ای را در رزومه طراحی UX خود می نویسند که فقط به خواننده می گوید شما چه کاری انجام داده اید. در عوض ، ما توصیه می کنیم که گزاره های تأثیر را بنویسید ، که بیانگر این است که شما چرا آنچه را که انجام داده اید انجام داده اید. این جملات هدف کار شما را توضیح می دهد و دلیل اهمیت آن را به خواننده می گویید.

آنها شامل زمینه اضافه شده هستند تا وظایف یک داستان را بیان کنند. اظهارات تأثیر تقریباً همیشه طولانی تر از عبارات ناخوشایند است ، اما بهتر است نقاط گلوله کمتری داشته باشید که دلیل آن را توضیح دهد ، به جای گلوله های کوتاه که فقط توضیح می دهند آنچه شما انجام داده اید.

مثلا Grunt یک بستر ارتباطی برای استفاده بین تیم داخلی و مشتری طراحی شده است. بیانیه تأثیر: تحقیقات مربوط به کاربران را انجام داده ، به صورت Wireframed طراحی شده و بستری را برای بهبود ارتباطات و ایجاد سیستم های کارآمدتر بین تیم طراحی داخلی و مشتری طراحی کرده است. این بیانیه غرضرانگیز توضیح می دهد که داوطلب یک پلتفرم را طراحی کرده است ، اما بیانیه تأثیر نشان می دهد که هدف این پلت فرم چیست و چرا مدیر استخدام یا استخدام باید به آن اهمیت دهد.

این همچنین شامل اطلاعات بیشتری در مورد روند آنها است ، که نشان می دهد آنها یک عضو تیم کاملا گرد هستند که می توانند چندین جنبه از یک کار طراحی را مدیریت کنند. بیانیه تأثیر در بالا قوی است ، اما ما می توانیم با اضافه کردن کمی ، آن را حتی بهتر کنیم.

اعداد به جذب نیروی استخدام کننده ای که احتمالاً به سرعت از طریق یک دسته رزومه رزومه طراحی UX در حال حرکت است کمک می کند. به علاوه، افزودن اعداد می تواند زمینه بیانیه را افزایش دهد و همچنین تأثیر و دستاوردهای شما را برجسته کند. پیشنهاد می کنیم وقتی این را می دانید که چگونه می توانید کمی به اظهارات تأثیر خود بیفزایی ، در مورد این ۲ سوال فکر کنید …

مقیاس کار چقدر بود؟

  • از چند ابزار استفاده کردم؟
  • چند روش مختلف را پیاده کردم؟
  • چند نفر را مدیریت کردم؟

 نتایج چه بود؟

  • چند درصد از فرآیند قدیمی ما را جایگزین کردم؟
  • چه مقدار زمان / پول / و غیره من تیم رو نجات دادم یا کاربر؟
  • این پروژه چقدر درآمد کسب کرد؟
  • برای چند نفر راه اندازی شد ، استفاده کرد یا استفاده خواهد کرد؟

با در نظر داشتن این سوالات ، بیایید بیانیه تأثیر خود را در بالا با کمی سازی بهتر کنیم.

اگر بخواهیم روی مقیاس تمرکز کنیم ، می توانیم به استخدام کننده نشان دهیم که داوطلب می تواند با تعدادی از روش ها و ابزارهای مختلف کار کند.

اگر می خواهیم موفقیت پروژه را برجسته کنیم ، می توانیم با استفاده از نتایج کمی سازی کنیم.

در اینجا مثالی از هر دو گزینه آورده شده است:

بیانیه تأثیر با کمی سازی مقیاس: با ۱۰۰ کارمند مصاحبه، با ۳ دور کار به صورت سیستمی ، و یک پلت فرم طراحی شده است که تیم طراحی و مشتری را به طور یکپارچه متصل می کند تا زمان صرف شده در جلسات را کاهش دهد.

بیانیه تأثیر با کمی سازی نتایج: تحقیقات انجام شده ، به صورت Wireframed و بستری برای بهبود ارتباط بین تیم طراحی داخلی و مشتری ، در نتیجه ۴۵٪ کاهش زمان صرف شده در جلسات و ۶۰٪ افزایش نرخ تکمیل پروژه.

اگر به دنبال کمک اضافی در مورد رزومه طراحی UX خود هستید، می توانید راهنمای رزومه محصول طراحی محصول خود را که شامل یک الگوی رزومه است و می توانید آن را برای استفاده شخصی خود سازگار کنید ، بررسی کنید.

همچنین می توانید راهنمای طراح شدن UX را که شامل اطلاعات مربوط به هر مرحله از جستجوی شغل شما از رزومه تا مذاکره است ، مرور کنید.

یک برنامه آنلاین است که با دانشجویان و متخصصان کار می کند تا شغل رویایی خود را بدست آورند. مربیان در هر یک از ملفه های جستجوی شغل خود از جمله رزومه ، LinkedIn و بهینه سازی نمونه کارها ، ارسال نامه های الکترونیکی سرد ، مصاحبه رفتاری و فنی و مذاکره ، یک نفر در کنار هم کار می کنند.

منبع: trydesignlab.com

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search