دوره‌ طراحی

ورکشاپ دیزاین سیستم

ورکشاپ دیزاین سیستم

دیزاین سیستم چیست؟

یک دیزاین سیستم (Design System) مجموعه‌ای قابل قبول از کامپوننت‌ها و راهنمایی‌ها به کمک استانداردهای شفاف است که از کنار هم قرار دادن آن‌ها محصولات مختلفی حاصل خواهد شد. نتیجه این دیزاین سیستم یکپارچگی محصول نهایی و همچنین افزایش سرعت عمل دیگر طراحان در تیم خواهد بود.

چرا باید در این ورکشاپ شرکت کنیم؟

افزایش سرعت در طراحی، ساخت دیزاین‌های کاملا یکپارچه، نحوه صحیح ساخت کامپوننت‌ها به کمک امکانات متغیرها در فیگما، طرز استفاده از آیکون‌ها و المان‌های دیگر در دیزاین سیستم تنها برخی از مواردی هستند که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ورکشاپ دیزاین سیستم برای چه کسانی مفید است؟

این ورکشاپ برای افرادی که سطح متوسط به بالا دارند در نظر گرفته شده است تا بیشررین بهره‌وری را حاصل کنیم. بنابراین اگر تازه شروع کردید شاید برای شروعتان مناسب نباش. ضمن اینکه در قسمت کلاس و کارگاه ما، می‌توانید موارد بیشتری را پیدا کنید که برایتان مفیدتر باشند. در نهایت اگر حس می‌کنید که سرعت‌تان در طراحی کم است، دوست دارید طراحی‌هاتون کاملا یک‌دست باشه، پروژه‌هاتون بزرگ هستند، سردرگم میشید و نحوه ساخت کامپوننت‌ها براتون پر از ابهام است پس حتما ورکشاپ دیزاین سیستم یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود.

ورکشاپ دیزاین سیستم

سر فصل‌های ورکشاپ

بخش اول: مقدمه
بخش دوم: زبان طراحی
بخش سوم: اتمیک دیزاین
بخش چهارم: طراحی کامپوننت المان‌ها – بخش اول
بخش پنجم: طراحی کامپوننت المان‌ها – بخش دوم
بخش ششم: Pro شویم!
بخش هفتم: کار تیمی
بخش هشتم: تجربیات شخصی در دیزاین سیستم‌ها

اطلاعات بیشتر و ریز توضیحات سرفصل‌ها را می‌توانید در صفحه خود ورکشاپ دیزاین سیستم مطالعه نمایید.

زمان برگزاری به پایان رسیده است.

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search