دوره‌ طراحی

چگونه به طور موثر طرح را سازماندهی کنید

طراحی موثر با Gemoo

طراحی با استفاده از Gemoo

معرفی

با توجه به پیامدهای همه گیر جهانی، کنترل از راه دور بسیار رایج شده است و بنابراین به ابزارهای پیشرفته برای اطمینان از ارتباط موثر نیاز دارد. Gemoo یک پلتفرم وب شگفت انگیز است که با ارائه پشتیبانی از انواع محتوا از جمله فیلم ها، تصاویر و اسناد، ارتباط از راه دور را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت سازماندهی قدرتمند، می توانید محتوای خود را به صورت بصری در قالبی مطلوب مدیریت کرده و با تیم خود به اشتراک بگذارید.

امکانات

برای حمایت از همکاری موثر تیمی، Gemoo تعدادی ویژگی مفید را ارائه می دهد.

فیلم ها

با استفاده از Gemoo، می توانید یک ویدیو ایجاد کنید، یک فایل ویدیویی آپلود کنید یا URL یک ویدیو را جاسازی کنید تا آن را بخشی از کتابخانه محتوای خود کنید. Gemoo یک مکانیسم پیشرفته ایجاد ویدیو را ارائه می دهد که از ضبط صفحه نمایش، ویدیوی شما از طریق وب کم و صدای شما از طریق میکروفون پشتیبانی می کند. می توانید از حاشیه نویسی برای درک بیشتر ویدیوهای خود استفاده کنید. Gemoo همچنین ابزار Recorder خود را ارائه می دهد که می تواند بارگیری شود و برای ضبط صفحه نمایش شما استفاده شود.

تصاویر

Gemoo به شما این امکان را می دهد که با ارائه یک URL، اسکرین شات بگیرید، تصاویر محلی را از دستگاه خود آپلود کنید، یا از یک صفحه وب عکس بگیرید. ویژگی ویرایش به شما کمک می کند تا تصاویر خود را با اضافه کردن اشیا و پس زمینه و استفاده از حاشیه نویسی برای برجسته کردن مناطق خاص بهبود بخشید. Gemoo با پشتیبانی از گرفتن نواحی مختلف روی صفحه نمایش شما از طریق Gemoo Snap تسهیل می کند. این به شما کمک می کند تا تصاویر را در دسته های مرتبط مدیریت کنید و همچنین آنها را به صورت بصری سازماندهی کنید.

اسناد

Gemoo Docs یک ویرایشگر سند پیشرفته است که به شما کمک می‌کند تا با جاسازی ویدیو، تصاویر و صدا اسناد رسا ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید اسناد جذاب تری ایجاد کنید و افکار خود را به وضوح بیان کنید. همچنین می توانید از محتوای یک صفحه وب در یک سند استفاده کنید. می توانید اسناد خود را به اشتراک بگذارید و از طریق نظرات همکاری را آغاز کنید.

سازمان دادن

Gemoo یک ویژگی سازماندهی قوی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد محتوای خود را در قالب های بصری از جمله نقشه های ذهنی، اسلایدها و تقویم مدیریت کنید. می توانید فضاهای شخصی ایجاد کنید و محتوای خود را در قالب کارت و موضوع در آن فضاها مدیریت کنید. این سلسله مراتب به جلوگیری از مشاهده درهم ریخته محتوای بزرگ کمک می کند و جستجو و دسترسی به محتوای مورد نیاز را آسان تر می کند.

سازماندهی محتوا

طراحی خود را با Gemoo بهبود بخشید

Gemoo به طور موثر به شما کمک می کند تا پروژه های  طراحی خود را بهبود بخشید.

به صورت محرمانه ارائه شود

شما می توانید طرح خود را با ایجاد فیلم ها و تصاویر جذاب ارائه دهید. قابلیت ضبط صفحه نمایش موجود در Gemoo صفحه نمایش شما را با کیفیت ۴k ضبط می کند و یک ویدیو با کیفیت بسیار بالا نمایش می دهد.

بازبینی همکاران را انجام دهید

علاوه بر این، اگر می خواهید طرح های تیم خود را بازبینی کنید، می توانید با استفاده از Gemoo Snap، که یک ابزاری است که به شما کمک می کند تا چندین عکس صفحه نمایش را ضبط کنید و آنها را کنار هم قرار دهید و طرح فعلی (دارای نقص) و طرح به روز شده (بی نقص) را نشان دهید، هر گونه مشکل را به صورت بصری شناسایی کنید. بنابراین همکاری صاف و موثر در تیم های از راه دور را فراهم می کند.

دریافت انتقادات و پیشنهادات

Gemoo همچنین به شما این امکان را می دهد که در مورد کار خود بازخورد دریافت کنید. در صورتی که طرح خود را در قالب یک ویدیو نمایش داده اید، هم تیمی های شما و سایر ذینفعان می توانند آن را بررسی کرده و نظرات خود را اضافه کنند.

ورود اعضای جدید

همچنین می توانید عضو تیم جدید خود را که به تازگی به تیم شما پیوسته و دقیقاً از فرآیندها آگاه نیست، تسهیل کنید. می‌توانید ویدیوهای مبتنی بر آموزش ایجاد کنید که روش‌های کار و فرآیندهای تیمی شما را توضیح می‌دهد، بنابراین Gemoo به شما کمک می‌کند هر گونه شکاف ارتباطی را از طریق یادگیری از راه دور حذف کنید.

ایجاد مشخصات طراحی

در مورد طراحی اپلیکیشن، می‌توانید مشخصات و محدودیت‌های طراحی را در ویدیوهای خود برجسته کنید، یا می‌توانید آن‌ها را در سند یادداشت کرده و از طریق پیوندی به اشتراک بگذارید که اعضای تیم شما بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

نمونه کارها را بسازید

Gemoo به شما این امکان را می دهد که کل کار خود را در کتابخانه Gemoo ذخیره کنید و هر زمان که خواستید آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید کار خود را به وب‌سایت شخصی خود صادر کنید، یا می‌توانید آن را از طریق پیوند با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید کارهای انجام شده خود را بر روی پلتفرم های دیگر ضبط کنید و آنها را در کتابخانه Gemoo ذخیره کنید تا رکورد خود را حفظ کنید.

طراحی

بنابراین، Gemoo با استفاده از ابزارها و ویژگی های پیشرفته و نوآورانه خود، گردش کار طراحی سرتاسر شما را با تسهیل در هر مرحله به شما پوشش می دهد.

از Gemoo برای سرعت بخشیدن به وظایف خود استفاده کنید

Gemoo امکانات بی نهایتی را برای سهولت در کار روزانه شما فراهم می کند. انواع موارد استفاده مربوط به مشاغل و نقش های مختلف را پوشش می دهد. این بخش نشان می دهد که چگونه می توانید از برنامه Gemoo برای سرعت بخشیدن به وظایف خود و افزایش بهره وری خود استفاده کنید.

بازار یابی

با استفاده از اپلیکیشن Gemoo، می توانید ویدئوهای بازاریابی را ضبط کنید که ایده ها و استراتژی های خود را نشان می دهد. می توانید اسنادی حاوی فیلم، تصاویر و متن ایجاد کنید. می توانید با تبدیل متن به فیلم یا تصویر و ذخیره آنها در نمای تقویم، محتوای خود را تبلیغ کنید. می توانید داده های خود را به گونه ای سازماندهی کنید که در مدیریت کمپین به شما کمک کند.

مهندسی

به عنوان یک مهندس، برنامه Gemoo از ایده تا تحویل به شما کمک می کند. شما می توانید با به اشتراک گذاری کد خود با اعضای تیم خود، کدنویسی تیمی را انجام دهید. بازخورد سریع از طریق فیلم‌ها و حاشیه‌نویسی‌ها، کار را راحت می‌کند. Gemoo با برگزاری جلسات برنامه‌ریزی کارآمد، استندآپ‌های روزانه و نمایش‌های سرعتی تضمین می‌کند که روند سرعت شما را تسریع کند.

پشتیبانی مشتری

کار در بخش پشتیبانی مشتری یک شغل سخت است. برنامه Gemoo با ارائه ویژگی های همکاری، آن را راحت می کند. می‌توانید با استفاده از ویدیویی که مؤثرترین راه برای برخورد با مشتریانی است که چندین مایل دورتر هستند، به سؤالات مشتری پاسخ دهید. Gemoo یک پلتفرم واحد را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید ویدیوی خود را با یک کلیک به اشتراک بگذارید و در پلتفرم Gemoo برای مشتریان شما قابل مشاهده خواهد بود.

مدیریت محصول

از مرحله ایده پردازی تا مرحله تحویل محصول، Gemoo یک پلت فرم مدیریت محصول عالی را در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید ایده‌های خود را از طریق ویدیوها به بقیه تیم محصول منتقل کنید و ارتباط مشترک بین تیم را حفظ کنید. شما می‌توانید تیم‌های محصول را با انجام استندآپ‌های روزانه روان، نظارت بر پیشرفت کار و بهبود محصول با شناسایی و رفع به موقع اشکال‌ها مدیریت کنید.

ارتباط والدین و معلم

پلتفرم ارتباطی والدین با معلمان ارتباط والدین را با معلمان امکان پذیر می کند. شما می توانید اطلاعاتی را که والدین نگران آن هستند از جمله ارزیابی عملکرد کودک، جزئیات تکالیف هفتگی، خبرنامه ها و رویدادهای آینده به اشتراک بگذارید. می‌توانید با ایجاد چندین تصویر در اپلیکیشن Gemoo با استفاده از موضوعات و کارت‌ها، والدین را دعوت کنید تا پیشرفت کودک را نظارت کنند.

نتیجه

Gemoo پلتفرمی است که در آن می توانید ایده های خود را به فیلم ها، تصاویر و اسناد مفید تبدیل کنید تا به راحتی برای تیم قابل درک باشد. Gemoo ضبط ویدئو، تصویربرداری از صفحه و به اشتراک گذاری ایده ها را از طریق اسناد رسا در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی‌ها بر کار بسیاری از تیم‌های حرفه‌ای از جمله طراحی، مهندسی، مدیریت محصول، پشتیبانی مشتری و ارتباط والدین و معلمان تأثیر می‌گذارد که نشان می‌دهد Gemoo موارد استفاده مختلفی را پوشش می‌دهد و به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند.

منبع:uxplanet.org

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search