دوره‌ طراحی

شکستن کد: طراحی کامل لندینگ پیج در ۵ دقیقه

لندینگ پیج
لندینگ پیج

بهترین بخش این است که ما همه چیز را در این پست در مورد ایجاد طراحی لندینگ پیج ایده آل تنها در ۵ دقیقه کامل می کنیم. شاید به این فکر کنید که آیا واقعاً امکان کشف ترفندهای طراحی لندینگ پیج موفق در چنین مدت زمان کوتاهی وجود دارد؟ بله جواب است. می توانید با تمرکز بر اجزای مهم و رعایت تاکتیک های آزمایش شده، معما را حل کنید و صفحات انتظار بسازید که درگیر، متقاعد و تبدیل شوند.

بیایید ورود کنیم…

۱-قسمت قهرمان مربوط به لندینگ پیج

لندینگ

بخش قهرمان برای جلب توجه بازدیدکنندگان و تشویق آنها به اقدام در هنگام ایجاد یک لندینگ پیج موثر بسیار مهم است. بیایید به چهار مؤلفه اصلی که بخش قهرمان را به یک نیروگاه تبدیل می‌کند نگاهی بیندازیم:

ارزش را توضیح دهید

بخش قهرمان شما باید کاملاً آشکار کند که کسب و کار شما چه چیزی به مشتریان خود ارائه می دهد. مزیت یا راه حل کلیدی که ارائه می کنید باید در عنوان خلاصه شود و فوراً علاقه خوانندگان را برانگیزد. شما ممکن است ارتباط برقرار کنید و یک استدلال قوی برای اینکه چرا بازدیدکنندگان باید خدمات شما را با تمرکز بر ارزش پیشنهادی ادامه دهند، ارائه دهید.

توضیح چگونگی ایجاد ارزش

عنوان فرعی در بخش قهرمان فرصتی است برای توضیح بیشتر در مورد اینکه چگونه شرکت شما برای مشتریان ارزش ایجاد می کند. شرح مختصری از نقاط فروش منحصر به فرد، ویژگی های کلیدی یا مشکل خاصی که محصول یا خدمات شما حل می کند ارائه می دهد. از زبان متقاعد کننده برای برجسته کردن مزایایی که کاربران می توانند انتظار داشته باشند استفاده کنید و به هر نقطه دردناکی که ممکن است داشته باشند رسیدگی کنید.

Hero Visual: به نمایش گذاشتن آنچه می‌گیرند:

برای انتقال بصری به بازدیدکنندگان آنچه می توانند از محصول شما انتظار داشته باشند، به یک تصویر قهرمان تاثیرگذار مانند تصویر یا ویدیو نیاز دارید. باید پیام روشنی در مورد ارزش پیشنهادی ارائه دهد و با محصول یا خدمات شما همسو باشد. شما می توانید با نمایش محصول خود، بیان مزایای آن، ارتباط اولیه با بازدیدکنندگان برقرار کنید و توجه آنها را به صورت بصری جلب کنید.

منبع: uxplanet.org

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search