دوره‌ طراحی

ابزارهای عالی برای طراحان

ابزارهای عالی برای طراحان

در اینجا ابزارهای عالی برای طراحان که همیشه از آنها برای پیدا کردن تصاویر استفاده میکنم به شما پیشنهاد می دهم.

وقتی تصمیم گرفتم به دنبال طراحی بروم، فکر کردم که چه کار خلاقانه خوبی است. اما وقتی وارد این صنعت شدم و کار با مشتری های واقعی را شروع کردم، خیلی سریع از این واقعیت اذیت شدم که می خواهم برای ۳۰٪ از زمان خلاق باشم؟ بقیه کارها به کارهای کوچک و خسته کننده ای اختصاص داشت که من از انجام آنها متنفر بودم.

یک سال گذشت و من از انجام کارهای کوچک و تکراری خسته شدم. به این فکر می کردم که آیا امکان دارد کارهایی را که فرصتی برای خلاقیت ندارند به طور خودکار انجام دهم.

در واقع ابزارهای زیادی وجود دارد که ادعا می کنند این کار را انجام می دهند، اما نظرات طراح ها با هم متفاوت است.

من تصمیم گرفتم یک آزمایش کوچک انجام دهم و ۱۰ ابزار یک طراح وب را آزمایش کنم و ببینم آیا می توانم حداقل بخشی از آن کارها را به صورت خودکار انجام دهم یا بهتر است به صورت دستی انجام شود.

به این نتیجه رسیدم که از ۱۰ برنامه ای که آزمایش کردم ، ۳ نرم افزار به اندازه کافی حرفه ای و عملکردی بود تا بتوانم به آن ها اعتماد کنم.

ابزارهای آنلاین

UXPin 

بجای اینکه همه چیز را از ابتدا بسازید از نمونه های اولیه تعاملی این سایت که دارای کتابخانه های زیادی هم هست استفاده کنید. UXPin یک برنامه نمونه سازی است که به کد شباهت دارد و شما را قادر می سازد تا با حالت های تعاملی ، منطق و اجزای کد کار کنید.

ابزارهای عالی برای طراحان

چیزی که در مورد این ابزار دوست داشتم این است که به شما امکان می دهد با استفاده از یک برنامه کامل و رمزگذاری شده از آن استفاده کنید و یک نمونه اولیه ایجاد کنید. مورد دیگری که باعث می شود دوباره به این برنامه برگردم کتابخانه داخلی با جریان های مختلف ، دکمه های دیزاین شده و منوهای قابل ارتقا و موارد دیگر است.

این یک محیط کار کاملاً شگفت انگیز است که در آن می توانید طرح خود را برای مشتری ارسال کنید ، به او اجازه دهید نظر بگذارد یا حتی کارهای جدید را دقیقاً در داخل UXPin مشخص کند و حتی برای موبایل هم مناسب است.

UXPin یک راه حل کارآمد و بسیار مناسب است که به مشتری اجازه می دهد بازخورد خود را خیلی سریعتر ارائه دهد.

Genially

برای ایجاد طرح های تعاملی مانند اینفوگرافیک ها با الگوهای آماده. Genially یک برنامه تحت وب است که به شما کمک می کند لیستی از تصاویر را با چند کلیک ایجاد کنید.

ابزارهای عالی برای طراحان

این مورد ممکن است کمی تقلب به حساب بیاید در داخل برنامه، می توانید تعداد زیادی الگو با ظاهری حرفه ای برای اینفوگرافیک، راهنماها، سخنرانی ها، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر پیدا کنید.

زمانی که کمبود وقت داشتم ، از این برنامه برای ایجاد برخی از تصاویر بصری برای مشتری خود استفاده کردم. این برنامه گزینه های سفارشی سازی زیادی را دارد ، از جمله پالت رنگ ، افزودن گیمیفیکیشن یا عناصر تعاملی – هر آنچه در اصل برای ارائه یک طراحی جالب نیاز دارید.

بیشتر اوقات خودم از Genially برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده می کنم. ،بنظرم  الگوهای بسیار عالی دارد.

 

Gingersauce

برای ایجاد سریعتر کتابهای تجاری، که در واقع برای به نمایش گذاشتن یک کسب و کار است استفاده می شود.

ابزارهای عالی برای طراحان

عملکرد Gingersauce به شما امکان می دهد با چند کلیک کتابهایی با المان های تصویری را بصورت آنلاین ایجاد کنید. الگوهای اضافه شده به سیستم کاملاً متنوع هستند ، شما می توانید برای هر نام تجاری از هر سبکی یک کتاب تجاری بسازید.

به غیر از ایجاد نام تجاری مشهور کتاب برای مشتریانم ، من همچنین Gingersauce را در ارائه لگو (آرم) بسیار مفید دانسته ام.

من تقریباً هر روز لوگوهای زیادی ایجاد می کنم. وقتی Gingersauce را کشف کردم ، تصمیم گرفتم روش ارائه معمول خود را رها کنم و سعی کنم برای هر یک از نمونه های اولیه خود یک کتاب تجاری بسازم. 

برای این کار دو مزیت پیدا کردم: 

۱) در زمان صرفه جویی می کند ، زیرا برنامه به طور خودکار تغییرات آرم ،  فاصله و غیره را ایجاد می کند. 

۲) مشتریان معمولاً ویرایشهای کمتری را ارسال می کنند و تقریباً بلافاصله آرم را تایید می کنند.

منابع

Anicollection – برای پیدا کردن انیمیشن های CSS

AniCollection منبعی برای طراحانی است که از بیشتر با کد کار می کنند. این کتابخانه دارای انیمیشن های بسیاری است – تماماً آماده و در قالب های CSS ، HTML ، JQuery و AniJS.

این وب سایت مجموعه ای از انیمیشن ها را ارائه می دهد مانند متن برگشتن ، یا محو شدن متن ، بزرگنمایی و چرخش آیکون ها. اصولاً چیزهای کوچکی که برخی چاشنی ها را به هر صفحه وب اضافه می کنند.

من مخصوصاً دوست دارم که می توانم همه “anims” را به سبد خرید اضافه کنم و همه آنها را یکباره بارگیری کنم. که بسیار کارآمد است.

Pexels – برای یافتن تصاویر بدون حق امتیاز

ابزارهای عالی برای طراحان

این وب سایت برای هر طراح ضروری است: شما می توانید بیش از ۲۵۰۰۰ عکس و فیلم رایگان را برای استفاده در طرح های خود پیدا کنید. تصویر را باز کنید و آن را در هر سایزی که می خواهید دانلود کنید.

همچنین می توانید مجموعه عکسهای خود را که دوست دارید ایجاد کنید.

نکته جالب این است که Pexels  بسیار فعال است: عکس های جدید اغلب به کتابخانه ها  اضافه می شوند. یکی از دلایل آن این است که آنها با جوایز واقعی برای عکاسان مسابقه برگزار می کنند ، بنابراین آنها را ترغیب می کند تا آثار خود را در وب سایت بارگذاری کنند.

Textureking – برای یافتن متریال های رایگان

ابزارهای عالی برای طراحان

این کتابخانه برای کسی که به دنبال چند متریال رایگان برای دانلود است عالی است: از فلز ، سنگ ، بتن ، چوب ، مایع ، پارچه و شیشه. 

فقط کافی است بر روی دسته بندی کلیک کنید ، تصویر را انتخاب کنید و آن را دانلود کنید.

در طول زمانی که جستجو می کردم، به این نتیجه رسیده ام که آزمایش ابزارهای جدید هیچ ضرری ندارد. من فکر می کنم که گاهی اوقات مفید است که کمال گرایی را که ریشه عمیق در هر طراح دارد کنار گذاشته و کار خود را با آنچه امروز بازار ارائه می دهد بسیار کارآمدتر کند.

 

 

منبع:uxplanet.org

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search