چک لیست سؤالات متداول
بایدها و نبایدهایی که باید در طراحی سؤالات متداول رعایت کنید.
اطلاعات هدفمند در
مطمئن باشید که سؤالات و جوابهای مطرح شده نیاز کاربر شما را برآورده خواهد کرد و این کاربر قادر خواهد بود تا درباره محصولات و خدمات شما بهتر فکر کند.
اطلاعات تماس
اگر مشکل و یا سؤال کاربر در این بخش حل نشد، باید راهی جهت پرسیدن سؤال خود و یا تماس مستقیم پیش روی خود ببیند.
جدول محتویات
اگر تعداد سؤالات متدوال شما زیاد است، سعی کنید آنها را دسته بندی مناسبی کنید تا کاربر راحتتر بتواند بین آنها بگردد.
قابلیت جستجو
اگر تعداد سؤالات شما زیاد است قابلیت جستجوی کلمات رو برای کاربر قرار بدهید.
آخرین مقالات ما
با آخرین مقالات طراحی روز دنیا همواره به روز باشید.

ChatGPT و استفاده از آن به عنوان طراح محصول و UI/UX
ChatGPT یک ابزار جدید عالی در دسترس طراحان است، نه تنها می تواند گردش کار و فرآیند شما را سرعت بخشد، بلکه می تواند...

چطور به کمک طراحی درونگرا، تجربه کاربری بهتری بسازیم؟
با زندگی در دنیایی به شدت برونگرا، انتظار می رود که همه برای موفقیت و رشد از بقیه پیشی بگیرند. ملاقات با مردم، صحبت...

طراحی دسترس پذیری و اصول آن
طراحی دسترس پذیری یا قابلیت دسترسی همان موضوع مهمی برای هر طراح است که باید درباره آن بیاموزد، اما گاهی اوقات در یک رمز...