دوره‌ طراحی

بهبود کسب و کار با ۱۰ ابزار کاربردی

۱۰ ابزار برای بهبود کسب و کار

بهبود کسب و کار یکی از اهداف مهم برای همه مشاغل است. یادگیری، امتحان کردن رویکردها و ابزارهای جدید ضروری هستند. چند هفته پیش مدیر طراحی ما “اولگا اوشیکووا” از یک دوره بازاریابی رشد از Growthtribe بازدید کرد. ۲ روز عالی و پر از کار، اطلاعات مفید. ما قصد نداریم تمام جزئیات موجود در دوره را ، مانند برنامه دوره یا آنچه را یاد گرفته ایم، در این مقاله فاش کنیم ؛ بهتر است خودتان آن را بررسی کنید؛)

آنچه ما واقعاً دوست داریم با شما به اشتراک بگذاریم ، لیست برنامه های بسیار مفید (به نظر ما) است که به شما در رشد شغلتان کمک می کند. ما قبلاً از بعضی از آنها استفاده کرده ایم ، اما موارد دیگر شامل  “وای! اینکه خیلی راحت بود. ” می شود.

ابزارهایی جهت بهبود کسب و کار

بنابراین لیست ۱۰ ابزار کاربردی برای بهبود کسب و کار مورد علاقه ما در اینجا آمده است:

شناخت مخاطبانتان جهت بهبود کسب و کار بسیار مهم است. بنابراین در اینجا منابعی وجود دارد که می تواند به شما برای درک افراد کمک کند.

۱. بینش مخاطبان فیس بوک

با انتخاب مکان و موارد مورد علاقه، می توانید اطلاعات دموگرافیک را در مورد مخاطبان خود به سرعت دریافت کنید: سن، جنسیت، سطح تحصیلات، وضعیت روابط ، عناوین شغلی، دستگاههایی که از آنها استفاده می کنند و غیره. این ابزار ۱۰۰٪ رایگان است.

دریافت اطلاعات مخاطبین به کمک فیس بوک

اما برای درک شخصیتها، شما به چیزی بیش از اطلاعات دموگرافیک نیاز دارید. اینجا شما به اطلاعات روانشناسی  هم نیاز پیداخواهید کرد.

۲. کریستال – برنامه ای که شخصیت هر کسی را به شما نشان می دهد

این برنامه بسیارعالی جهت بهبود کسب و کار است برای وقتی که می خواهید بدانید چگونه ارتباط خود را با شخصی خاص یا نوعی مخاطب خاص بهبود ببخشید. ممکن است به شما کمک کند تا برای یک جلسه بهتر آماده شوید، ایمیل بنویسید و غیره. تعجب خواهید کرد که  این برنامه می تواند چه مقداراطلاعات مفیدی را به شما بدهد.

شما فقط باید برنامه Chrome را نصب کنید، به پروفایل LinkedIn شخصی که می خواهید اطلاعات مربوط به او را بدانید بروید و برنامه را اجرا کنید. سپس می توانید یک گزارش کامل داشته باشید.

مشخص کردن ارتباط شما با شخص مقابل
مشخص کردن ارتباط شما با شخص مقابل

این گزارش اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار می دهد

  • نوع شخصیت
  • بینش (آنچه به طور طبیعی برای شخص به وجود می آید، وقتی با او صحبت می کنید چه انرژی ایجاد می کند، از طریق ایمیل یا ملاقات با این شخص چه انرژی تخلیه می شود، چگونگی متقاعد کردن، مذاکره و ارائه بازخورد ، چگونگی حل یک درگیری و… در موارد دیگر چه باید بکنید)
  • مشاوره (هنگامی که می خواهید با این شخص ملاقات کنید، با او تماس بگیرید یا از طریق ایمیل ارتباط برقرارکنید، از چه عباراتی برای اینکه بتوانید مبحث و توصیه ای را ارائه دهید استفاده کنید).

می توانید این ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید و حداکثر ۱۰ پروفایل را آنالیز کنید. اگر مایل هستید به طور دائم ازآن استفاده کنید، قیمت از ۲۹ دلار در ماه شروع می شود.

نکته مهم دیگر رقبای شماست. آیا می خواهید بدانید که چند نفر از وب سایت های آنها بازدید کردند؟ از کجا ترافیک خود را دریافت می کنند؟ چه افرادی در اجتماع برای آنها کار می کنند؟ مردم برای یافتن آنها از کدام یک از کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ چند ابزار وجود دارند که می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند.

۳. Sameweb – درک بازار، راه حل هایی برای دیدن ترافیک رقبا

Sameweb به شما امکان می دهد تا ترافیک را در وب سایت رقبای خود را جهت بهبود کسب و کارتان تحلیل کنید. می توانید منابع ارجاع، ترافیک اجتماعی ، کلمات کلیدی پرداخت شده و اصلی را مشاهده کنید. تحلیل این امر به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی خود را بهتر بسازید و سئو را تنظیم کنید.

ترافیک و ارتباط کاربران با سایت به شما این امکان را می دهد که آمار بازدید را مشاهده کنید (بازدید برای یک دوره خاص، بازدیدهای ماهانه و منحصر به فرد، مدت زمان بازدید و غیره)

کانال های بازاریابی به شما امکان می دهد اطلاعات بازدید از طریق ترافیک خاص را ببینید. ممکن است ببینید که چند کاربر از یک کانال مستقیم، ایمیل، ارجاع ، جستجوی اجتماعی یا جستجوی پولی به وب سایت آمده اند. همچنین به شما امکان می دهد وب سایت های خاصی را که کاربران ازآنجا آمده اند، مشاهده کنید.

مشاهده رقبا و تحلیل بازار به کمک Sameweb
مشاهده رقبا و تحلیل بازار به کمک Sameweb

یک ویژگی جالب دیگر، امکان دیدن کلمات کلیدی است که  برای یک رقیب خاص کار می کنند. شما می توانید آنها را با هزینه فیلتر کنید.

همچنین می توانید به هر کانال مراجعه کنید و جزئیات بیشتری را ببینید. با این حال، محدودیت هایی برای برنامه آزمایشی وجود دارد. شما می توانید فقط تعداد محدودی از موارد را مشاهده کنید در حالی که برخی از ویژگی ها قفل شده اند.

نسخه آزمایشی برای  10 روز قابل دسترسی است ، پس از آن می توانید نسخه آن را خریداری کنید.

۴. Semrush – کلیه ابزار بازاریابی برای متخصصان بازاریابی دیجیتال

این ابزار دارای ویژگی های مختلفی برای سئو، تحقیقات بازار، رسانه های اجتماعی و ترافیک پرداخت شده است. در اینجا، ما می خواهیم فقط تعدادی از آنها را که به نظرمان جالب تر است را به شما نشان دهیم.

Semruch به شما امکان می دهد تا اطلاعات ترافیک را به روشی مشابه Sameweb مشاهده کنید. جالب اینجاست که می توانید لینک های قبلی را نیز ببینید. بنابراین می توانید ببینید که  نه تنها کاربر از کجا آمده بلکه دقیقا صفحه ای را که قبلاً در آن قرار داشته، مشاهده کنید.

از نظر کلمات کلیدی این امکان را به شما می دهد تا سایت های رقبا را در آن قرار دهید و اطلاعاتی  را به سرعت دریافت کنید که به شما نشان می دهد چه کلمات کلیدی رابرای استفاده در وب سایت خودتان فراموش کرده اید.

این برنامه با قیمت ۲۵،۲۹۹ دلار در ماه و ۷ روز آزمایش رایگان در دسترس است.

اکنون زمان آن رسیده که در مورد صفحه فرود صحبت کنیم. مهم است که به وضوح در این صفحه در مورد محصول خود به کاربر بگویید و توضیح دهید که چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشد. یک مجموعه ابزار وجود دارد که ممکن است به بهبود صفحه فرود شما کمک کند. اینها موارد مورد علاقه ماست:

۵. Unbounce – آنالایزر صفحه فرود

Unbounce نمای کلی سطح صفحه فرودتان را با دسته‌بندیهای زیر ، به شما نشان می دهد:

• سرعت

• هماهنگی و کاربرد راحت در موبایل

• طراحی تبدیل محور

• سئو

•اعتماد و امنیت

• پیام

• برچسب های اجتماعی

همچنین لیستی با توضیحات و زمان تخمینی، برای بهبود صفحه فرود به شما می دهد. تمام اطلاعات به صورت رایگان در دسترس است.

آنالیز و بررسی صفحه فرود یا لندینگ جهت بهبود کسب و کار
آنالیز و بررسی صفحه فرود یا لندینگ جهت بهبود کسب و کار

۶. UsabilityHub oteremote، پلت فرم تحقیق کاربر

اگر شما نیاز دارید که یک سری آزمایش های سریع با کاربر را از راه دور تنظیم کنید ، این ابزار در راستای بهبود کسب و کار برایتان بسیار مفید است. این آزمون چندین گزینه را پیشنهاد می کند:

• ابتدا کلیک کنید

• آزمون پنج ثانیه ای

• سوالات

• تست اولویت

• طراحی سوال

• آزمایش ناوبری

ما از تست ۵ ثانیه ای استفاده می کنیم تا ببینیم کاربران چقدر واضح می دانند که محصول ما چیست. چون کاربران در طی ۵ ثانیه تصمیم می گیرند که در وب سایت بمانند یا آن را ترک کنند. در این حالت، ما ۲ سؤال برای کاربران داریم:

  • این وب سایت چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهد؟
  • چرا بهتر از وب سایت های رقبای ماست و مزایای این محصول یا خدمات چیست؟

تغییر عنوان اصلی به ما این امکان را می دهد که میزان افرادی را که به وضوح می دانند این محصول چیست را از ۶۰٪ به ۸۰٪ ، افزایش دهیم.

همچنین می توانید مخاطبان را برای تست با پارامترهای زیر انتخاب کنید:

  • کشور
  • جنسیت
  • رده سنی
  • سطح تحصیلات
  • وضعیت شغلی
  • درآمد سالیانه خانوار
  • مهارت فنی

اگر می خواهید کاربران خود را تست کنید می توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید.اما اگر می خواهید از تست UsabilityHub 1 استفاده کنید، ۱ دلار هزینه برای شما خواهد داشت. برای چنین نوع آزمایشاتی معمولاً ۱۰ نفر کافی است.

این ابزار برای تست سریع صفحه فرود بسیار مناسب است. اگر در برخی موارد به تست های ویدئویی واقعی پیچیده تر نیاز دارید، می توانید Usertesting.com را( که ما هم به طور مرتب در Netrix استفاده می کنیم) امتحان کنید.

۷. Sharethrough – عنوان شما چقدر جذاب است

اگر می خواهید به سرعت تجزیه و تحلیل کنید که عنوان شما خوب است، کافی است آن را در Sharethrough بگذارید.

آنالیز و بررسی عنوان جهت بهبود کسب و کار
آنالیز و بررسی عنوان جهت بهبود کسب و کار

۸. Hotjar – راه سریع و بصری برای درک کاربران خود

این یکی از ابزارهای مورد علاقه ما هنگام طراحی وب سایت ها است. این ابزار به شماامکان می دهد تا به راحتی Heatmaps را تنظیم کرده و کلیک ها و رفتارهای کاربران را در وب سایت خود از دستگاه های مختلف (وب ، تبلت ، تلفن همراه) مشاهده کنید. همچنین می توانید مسیر بازدید کنندگان خود را ضبط کرده و ببینید دقیقاً در وب سایت شما چه کاری انجام می دهند.

نسخه رایگان برنامه با محدودیت شامل: ۰۰۰،۲ نمایش صفحه در روز ، حداکثر ۳۰۰ ضبط، ۳ نقشه گرمایشی و نظرسنجی است.

برای استارت آپ ها خیلی مهم است که سریع حرکت کنند. اگر می خواهید ایده خود را به سرعت آزمایش کنید، پس هزینه کردن پولتان و وقت گذاشتن برای هفته ها جهت توسعه صفحه فرود ایده خوبی نیست. بنابراین می توانید صفحه فرود خود را با یکی از site builders (سازندگان سایت) به سرعت بسازید.

۹. Landen – سازنده وب سایت برای استارتاپ ها

ما می گوییم Landen یکی از آسانترین سازنده هایی است که می توانید در عرض چند دقیقه بفهمید که چه کاری باید انجام دهید و اولین وب سایت (و نه بد) خود را در مدت ۳۰ دقیقه بسازید.

یک وب سایت با یک کاربر، بدون ادغام و دامنه سفارشی رایگان است.

۱۰. CollectChat

این ابزار به شما امکان می دهد تا  هر روز یک chatbot  ایجاد کنید (ما یکی از اینها را در ۲۰ دقیقه برای محصولمان ITG.digital ایجاد کردیم). سپس باید کد مربوط به وب سایت خود را ارسال کنید.

این ابزار رایگان است اما فقط ۵۰ مورد در هر ماه ارایه می دهد.

جایزه

ITG.Digital – سازنده آنلاین برای تصاویر

این ابزار بخشی از دوره نبود، اما ما در Netrix روی آن کار می کنیم و فکر می کنیم می تواند جایگاهی برای خود در کنار سایر ابزارهایی که کار شما را ساده تر و بهترمی کنند، داشته باشد.

یافتن و ساخت تصاویر مناسب (به ویژه تصاویر) یک نکته دردناک حتی برای طراحان است. این روند زمان و هزینه زیادی را می طلبد. بازاریابان ، طراحان ، صاحبان مشاغل و کارآفرینان به صورت هفتگی از تصاویر در وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه، پست ها و ارائه های خود استفاده می کنند. آنها به این تصاویر احتیاج دارند تا ایده های خود را به صورت بصری منتقل کنند.

ITG این امکان را به شما می دهد که:

  • می توانید تصاویر رابه صورت آنلاین (به راحتی و بدون دانش طراحی) بسازید.
  • عناصر تصویر سازی را با استفاده از رنگ های برندتان ویرایش کنید.

از این گذشته، ۵ سبک مختلف، هزاران تصویر  و ۱۰۰,۰۰۰ ترکیب منحصر به فرد در وضوح بالا و برداری با فرمت های (JPG ، PNG ، SVG) موجود است.

تصاویر JPG رایگان هستند، برای PNG و SVG نیاز به خرید اشتراک دارید که از ۱۳ دلار در ماه شروع می شود.

دانلود وکتورهای رایگان
دانلود وکتورهای رایگان

منبع: uxplanet.org

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search