دوره‌ طراحی

اینویژن استودیو (Invision studio) و کاربردهای آن

invision-Studio

اینویژن استودیو (Invision studio)، قدرتمندترین ابزار طراحی صفحه نمایش در جهان

اینویژن استودیو یک طراحی صفحه نمایش خوب را برای تعامل انسان شکل می دهد. اغلب این تفاوت بین محصولی است که شما عاشقش هستید و محصولی که فقط از آن استفاده می کنید ، بین محصولاتی که شکوفا شدند و محصولاتی که عقب مانده اند. به همین علت، طراحان مشتاق تر از همیشه به دنبال ارتقا مهارت خود هستند. متاسفانه ابزارهای طراحی امروزه نیازهای طراحان و تیمشان را نمیتوانند همیشه برآورده کنند. بدتر اینکه ، ذات پراکنده ی این ابزارها می توان به یک جریان کاری بی نظم و بی ربط تبدیل شود.

اینویژن استودیو
اینویژن استودیو

ما این ناکامی های بسیار رایج را متوجه هستیم و معتقدیم که تیم های طراحی باید آزاد باشند تا وقت و انرژی خود را در ساختن تجربیات دیجیتالی بزرگ متمرکز کنند. به همین دلیل است که ما InVision Studio، قدرتمندترین ابزار طراحی صفحه نمایش جهان، را برای کمک به شما در هدایت دید و هنرتان به سطوح بالاتر ایجاد کرده ایم.

اینویژن استودیو (InVision Studio)

وقتی تیم استودیو ما چالش ایجاد یک راه حل جدید جسورانه برای موانع پیش روی طراحان رو قبول کردند، آن ها این کار را با یک فهم عمیق از هنرو علم طراحی محصولات دیجیتال ،نگرش های به دست آمده به وسیله ی همکاری نزدیک با بهترین تیم های طراحی جهان و یافتن الهامات درباره ی چگونگی ایجاد محبوب ترین محصولات جهان انجام دادند.

ما هر پیکسل اینویژن استودیو را برای پاسخگویی به نیاز های آن ها و استفاده از توانشان ساختیم.حالا این قدرت مال شماست.

در Airbnb بخشی از کار تیم طراحی بی دردسر کردن تجربه ی کاربر ماست. درحال حاضر ابزارهای InVision یک بخش کلیدی از کار ماست و این آخرین افزونه به ما کمک می­کند تا فرآیند خود را ساده کنیم و شکاف بین طرح اولیه و محصول نهایی را از بین ببریم. _ لوکاس اسمیت، مدیر طراحی Airbnb

InVision Studio چیزی بیشتر از یک ابزار طراحی صفحه نمایش است. این یک محصول طراحی دیجیتال یک پارچه با ویژگی هایی ست که به ابداع و همکاری قدرتی نوین میدهد:

  • یک موتور طرحبندی سازگار برای فراهم کردن امکان طراحی واکنشگرا با کمترین زحمت
  • نمونه سازی ( Prototyping) سریع و انیمیشن سازی پیشرفته برای طراحی پویا
  • سیستم اشتراک گذاری طرح برای کمک به تیم شما برای حفظ ثبات، ارتباط و به روز بودن
  • همکاری یک پارچه با فضای کار مبتنی بر cloud برای بازخورد بدون اختلاف
  • یک بستر باز برای دریافت افزونه های طراحی شده توسط کاربران و ابزار از طریق app store ما

منبع: www.invisionapp.com

آکادمی آژانس طراحی دایره

آموزش طراحی در آژانس طراحی دایره شامل بوت‌کمپ طراحی ۰ تا ۱۰۰، طراحی تجربه کاربری، طراحی تعاملی، طراحی دیزاین سیستم، رنگ و تایپوگرافی و…

به اشتراک‌گذاری در

لوگو سایت

آژانس طراحی دایره

Search