چک لیست موقعیتهای کاری
بایدها و نبایدهایی که باید در طراحی موقعیتهای کاری رعایت کنید.
عنوان شغلدر موقعیتهای کاری
عنوان شغل مشخص باشد.
شرح وظایف
شرح وظایف دقیق مشخص باشد.
توانمندیهای مورد نیاز
نیازمندیهای شغلی و توانمندیهایی که مد نظر کارفرماست تعیین شده باشد.
سطح حرفهای بودن در موقعیتهای کاری
سطح حرفهای بودن لازم مشخص باشد (سابقه کاری مورد نظر یا عناوینی مثل Junior,Senior و …).
بازه سنی مورد نظر
بازه سنی کارمند مورد نظر و یا هرگونه شرایط خاص که برای موقعیت شغلی لازم است، یا به طور اختصاصی شما نیاز دارید مطرح شود.
حقوق و مزایا
حقوق و مزایا مشخص باشد (ممکن است فقط بازه حقوق مشخص شود و یا تنها راجع به مزیتهای محیط کار صحبت شود و رقم حقوق بنا به توافق طرفین مشخص شود).
ساعات کاری
ساعات کاری در موقعیتهای شغلی باید مشخص باشد.
نوع کار
نوع کار مشخص باشد (تمام وقت، پاره وقت، دورکاری).
نوع محیط کاری
نوع محیط کاری مشخص باشد (استارتاپ، اداره، اپن آفیس).
رزومه
محلی برای اضافه کردن پورتفولیو، رزومه و نمونه کار باشد.
توضیحات اضافه توسط کارجو
محلی برای نوشتن توضیحات اضافه توسط کارجو باشد تا از اتلاف وقت صرفهجویی شود.
اطلاعات بیشتر
لینکی به اطلاعات بیشتر راجع به سازمان و اعضا و نوع کار وجود داشته باشد تا کارجو بتواند برای کسب اطلاعات بیشتر به آن رجوع کند.
زمان پیشنهادی کارجو برای مصاحبه
بهتر است زمان پیشنهادی کاربر برای مصاحبه در توضیحات درخواست شود. (مثلا هر روز، عصرها از ساعت ۳ به بعد…) .
آخرین مقالات ما
با آخرین مقالات طراحی روز دنیا همواره به روز باشید.