[vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_column_text]برای پیشرفت به عنوان یک طراح تجربه کاربری، شما دوباره نیاز دارید که غرور خود را کنار بگذارید و به دیگران تکیه کنید.
نه تنها شما تمرین بیشتری میکنید و مهارتهای خود را افزایش میدهید، بلکه شبکه خود را میسازید. همانطور که پاتریک نیمن مدیر تجربه کاربری در وبلاگ خود میگوید، بهترین کارها برای تجربه کاربری از طریق گفتار پیدا میشوند.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_image_element image=”10967″ alignment=”center” preloader=”” css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]در این فصل، سه تاکتیک مهم را توضیح میدهیم که میتواند به هر فردی برای بهبود مجموعه مهارتهایش کمک کند.
در فصل اول، در مورد فرآیندهای فکری که هر طراح تازه کار تجربه کاری باید آنها را تصحیح کند صحبت کردیم. و در فصل دوم توضیح دادیم که چگونه آن فرآیندهای فکری، خودشان را در قالب وظایف تجربه کاربری و اقلام قابل تحویل آشکار میسازند.
حال در این فصل درباره چگونه پیشرفت کردن در حوزه تجربه کاربری خواهیم پرداخت.
مطمئناً برخی کلمات و اصلاحات معادل مناسب در فارسی ندارند و توصیه میشود از همان لغات لاتین استفاده شود اما بنابر متفاوت بودن محدوده سنی و دانشی افراد، سعی بر آن شده تا موضوع برای همه کاملاً قابل لمس و درک باشد. کتاب پیشرو فصل سوم این کتاب میباشد و در آینده فصول بعدی نیز با همین کیفیت به صورت رایگان منتشر خواهد شد.
در انتها نیز جا دارد از کسانی که با نظراتشان ما را یاری کردند و به افزایش سطح کیفی این کتاب افزودند تشکر کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_message_box style=”style_default” type=”informational” radius=”6″ show_icon=”yes” show_dismiss=”yes” css_animation=”” icon=””]جهت خرید کتاب میتوانید به آکادمی دوسنت مراجعه نمایید.[/vc_message_box][/vc_column][/vc_row]