[vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_column_text]با توجه به تخصصی شدن روز افزون کسب و کارهای نوپا و به خصوص کشورمان، افزایش کیفیت محصولات در دنیای دیجیتال از اهمیت بسزایی برخوردار شده است.
یکی از نیازمندیهای هر کسب و کاری در حوزه دیجیتال، داشتن وبسایت و یا نرم افزار موبایل میباشد که از لحاظ کمی و کیفی در دنیای این روزها چیز عجیبی نیست. اما نبود دانش تخصصی و تجربی در این حوزه از معضلات اصلی کشورمان میباشد. از این رو سعی کردیم با ترجمه این کتاب قدمی بسیار کوچک را در این زمینه برداریم.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_image_element image=”10967″ alignment=”center” preloader=”” css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]از آن جایی که تجربه کاربری رشته نوظهری است، به دست آوردن تجربه کاری قابل ملاحظه در آن میتواند دشوار باشد، مخصوصاً هنگامی که تازه شروع به کار کردهاید.
در فصل اول، در مورد فرآیندهای فکری که هر طراح تازه کار تجربه کاری باید آنها را تصحیح کند صحبت کردیم. اکنون توضیح می دهیم که چگونه آن فرآیندهای فکری، خودشان را در قالب وظایف تجربه کاربری و اقلام قابل تحویل آشکار میسازند.
این کتاب در حوزه طراحی تجربه کاربری می باشد که می تواند به عنوان اصل پایه برای شروع کار مورد استفاده قرار گیرد.
مطمئناً برخی کلمات و اصلاحات معادل مناسب در فارسی ندارند و توصیه میشود از همان لغات لاتین استفاده شود اما بنابر متفاوت بودن محدوده سنی و دانشی افراد، سعی بر آن شده تا موضوع برای همه کاملاً قابل لمس و درک باشد. کتاب پیش رو تنها فصل اول این کتاب میباشد و در آینده فصول بعدی نیز با همین کیفیت به صورت رایگان منتشر خواهد شد.
در انتها نیز جا دارد از کسانی که با نظراتشان ما را یاری کردند و به افزایش سطح کیفی این کتاب افزودند تشکر کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row nav_skin=”light” consent_include=”include”][vc_column css_animation=””][vc_message_box style=”style_default” type=”informational” radius=”6″ show_icon=”yes” show_dismiss=”yes” css_animation=”” icon=””]جهت خرید کتاب میتوانید به آکادمی دوسنت مراجعه نمایید.[/vc_message_box][/vc_column][/vc_row]